söndag 29 november 2009

Här igen

Ja då sitter man här igen då. Tidig morgon och det är ännu mörkt.
Ingen har satt upp några stjärnor i våra fönster ännu. hmm, undrar när någon tar tag i det?
Vaknade av gubbens alarm, han åker med båten idag, bortamatch. Sen kunde jag inte somna om. Men vi ska ändå snart upp, Adams spelar kl 10:30 och Jonatan kl 12:00
Igår blev det vinst, för J.
I eftermiddag spelar stora sonen, jag får bänka mig vid datorn vid 16-tiden och följa hans match plus vårt eget A-lag.

Kameran betala jag 7500 och det var med objektiv.
Jag har inte vunnit på lotto och inte skäms jag för att jag köper dyra julklappar till mig själv heller. :) Men kameran har jag sparat till ett tag. Ja eller väntat med inköpet ett par månader för att få råd.
Datorn jag har är en dator vi köpt via jobbet och den är dags att antingen lösa ut eller lämna tillbaka. Jag älskar min dator jag har nu, det är en liten nätt 12" men den börjar bli trött, inte betalar jag 2600 för en 3 år gammal dator.
Nä det fick bli en ny, men tyvärr får jag gå upp i storlek, det blev en 14" man får betala så mycket pengar för de här mindre riktiga datorerna, visst man kan köpa en minidator, men blir för smått. Och de har inte cd/dvd spelare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar