söndag 29 november 2009

Mentalt slut

Det här med ishockey tar på krafterna.
Jag är totalt slut, vilken pärs. Först kommer jag försent till Adams match, de ligger redan under, men kämpar sig ikapp och till slut vinner de matchen.
Sen kom jag på att jag skulle jobba i Cafeterian.. Missade att släppa iväg hon som jobbar där i tid.
Nåja, nästa match kommer igång, och när det gått 5 minuter av matchen, hade min son gjort 2 assist, suttit utvisad 2 min och gjort 1 mål.
Han sa efteråt att det kändes som det gick för bra för honom, det här kommer inte att hålla, bättre o göra lite poäng i varje match. :)

Sen brakade allting, det blev fullt slagsmål och massor av matchstraff som följd. Tyvärr var det domaren som inte tog utvisningarna i början och allting blev knas.
Herregud säger jag bara, detta är J18..
Min son gjorde 1 ass till och kände sig nog trots allt rätt nöjd med matchen, den slöt 11-2
Och det var tur domaren tog tag i eländet till slut.

Dags för kalas, nu ska jag iväg och äta tårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar