lördag 4 april 2009

Underbart väder

Idag kunde till o med Barca-sonen hålla med mig. :)
Jag åkte iväg en stund på kansliet, kändes inte så roligt när det var så fint väder. Gubben o Mia var ute o gick. Men när vi kom hem tog vi bilarna ner till Glassmagasinet på hamnen. När vi sen skulle gå en vända i almedalen, så tappade vi Jonatan hos några kompisar på hamnen, och Linus o hans kompis Kalle, gick en helt annan vända över innerstan.
Nåja man får vara glad att de ännu hänger med i varje fall.
Tog några bilder med mobilen, som jag ska skicka hit, soon.
Nu har vi precis grillat, mums

2 kommentarer:

  1. Det lyser verkligen vår - härligt! Jag tittade på dina bilder och hummade igenkännande...minnen vällde fram från vår första sommar på Gotland...mm...där parkerade vi bilen...mmm där sov vi ett par timmar efter en sömnlösa natt på båten...ååååå....nu vill jag tebax igen...härliga härliga Guteland...

    SvaraRadera