måndag 20 april 2009

Boktorka

Eviga frågan, vad ska jag läsa?
Ja eller lyssna på? Suss tipsade om Kinesen, och när jag började lyssna på den blev jag så uppjagad att jag var tvungen att byta bok direkt.
Det är inte meningen att man ska bli uppskrämd när man ska sova. :)
Nåja, jag får väl spola förbi det spännande i värsta fall. Hoppas jag hinner leta upp någon ny bok i morgon. Jag är lite sugen på att läsa en bok på engelska. Skulle vara bra o friska upp engelskan lite, och det är ju ett bra sätt. Kan man få ett tips kanske?

2 kommentarer:

  1. Karin Fossum - Svarta sekunder , Mordet på Harriet Krohn. Anna Jansson - Svart fjäril, Drömmar ur snö, Stum sitter guden, Silverkronan. Åsa Larsson - Svart stig.

    Ja det var några av de senaste jag "läst" och är nöjd med...

    puss

    SvaraRadera
  2. Tips på engelska som är hyfsat lätt "Long way down" Nick Hornby. Håller just nu på att läsa "Revolutionary road" och den verkar bra så här långt!

    SvaraRadera