onsdag 22 april 2009

Tung i huvudet

Mår inte så bra. Igår hade jag ont i magen som tusan och låg på soffan hela kvällen. Kröp tidigt i säng och var inte på humör alls.

Känner mig ännu låg, ont i huvudet och frusen. Dé é nog summarsjuku.
Ja eller, nyss var jag inne i arkivet och skulle lyfta ner en kartong från hyllan och det skar till i ryggen. Så något skit är det med min kropp just nu.

Orken har tagit slut helt enkelt, ändå har jag försökt lyssna på kroppen sen jag kom hem från Barca och inte varit ute o sprungit och försökt ta lite snapp´isar när jag behövt.

Igår var vi på utvecklingssamtal med J, fick en del varningar av honom själv innan, att han hade IG varningar i än det ena o än det andra.
Så i slutändan, så var det på Svenska, Engelska och No. Och då är det ett prov han bommat på NO och en läxuppgift på varje, Svenska o Engelska, så det kunde varit värre.
Ja ni hör, man börjar bli van. Nu för tiden tycker man att tre IG varingar inte är så farligt. hmmm...
Tydligen börjar man bli härdad.
Grejen är att jag har hela tiden förfasat mig över att när alla 3 grabbsen kommer att gå på högstadiet. Nu är vi rätt långt på väg där, nästa år är de där alla 3, så då är vi uppvärmda och kan tåla alla samtal, som kommer om än de ena o än det andra.

2 kommentarer:

  1. Men lilla hjärtat, det var inte bra alls ju. Ta hand om dig!! kram

    SvaraRadera
  2. Det låter jobbigt! Är själv lärare och hoppas att din pojkes lärare hade ett bra samtal med er och inte var onödigt hård. Många lärare behöver lite träning i det där. Det kommer säkert fixa sig, se till att han får det stöd han behöver!

    SvaraRadera