söndag 26 april 2009

Sommardag

Ja så känns det, helt otroligt skönt ute.
Tvättade av utemöblerna och gubben räfsade ur vår häck på baksidan. Sen har vi grillat och satt ute o åt. Salladen vi gjorde till var jättgod. Kanske för att jag hittade en påse med pinjenötter blandat med torkade tomater som vi pytsade i. Vi hackade i lite extra soltorkade tomater också.

Vi funderar på om vi ska ge oss på altanen och byta ut virket i den, vi pratade om det redan förra året, men sköt fram det, undrar om vi får till det i år. Grejen är vad vi ska göra med räcket? Måste ju ha skydd för insyn, då häcken mot cykelbanan inte räcker så högt.
Plank är inget jag gillar, så det går bort.

Jag har ännu ont i ryggen, tyvärr. Undrar om jag kan sitta en hel dag, jag har ännu stora problem med det, så jag får se om jag kan jobba i morgon. Det är bara 4 dagars vecka, och det kan bli rätt stressigt, så det känns inte så bra att svika de andra. Plus att Måndagar är det alltid två som börjar halv 6 och då blir det väldigt sårbart på eftermiddagen när de gått hem.
Troligen lutar det åt jobb, med andra ord.

1 kommentar:

  1. Se till att du pallar jobba innan du beger dig dit, men visst förstår jag resonemanget om att det blir tufft för de andra osv.
    Även här har vädret varit underbart! Hoppas vädret håller i sig till nästa helg då campingen startar!

    SvaraRadera