tisdag 7 april 2009

Mindre kaos

Mycket har hänt de senaste 24 timmarna.
Lite sömn blev det pga sonen igår kväll också. *suck*
Och i morse så fick Mia inte ihop spjälsängen när hon skulle packa ihop och åka med båten. Till slut var hon så uppstressad, så både stora sonen o jag fick rycka in.

När jag då sen kom till jobbet, hade vi strul, pga inventering och frukost fick vi inte förrän halv 11. Man känner att man är rätt låg då.
Sen fick vi veta att vår leverantör hade datastopp, och ev inte fick ihop våra varor innan bilarna skulle gå. Och det nu inför påsk. Inte kul!
Men till slut verkade det ordna sig. Det går ju inte så många båtar på ett dygn, den här årstiden, plus att lastbilarna måste vara på rätt sida pölen.

Min mobil har gått het idag, jag lät den till slut ligga i fickan, jag tog upp den, när jag skulle åka hem, då hade jag 12 missade samtal och ett antal mess på mobilsvar.
Samma sak var det när jag var på mötet igår. Man hinner knappt ringa tillbaka till alla.
Ska bli skönt med semester...

På tal om semester, så åker vi redan på lördag, och ska då till Småland först. Blir lite struligt med packningen. Måste försöka tänka till på fredag. Och vi ska bo på vandrarhem, så det är bra att ta med lite käk också.
Vi är dock 5st som ska ha frukost o annat.
Idag har jag köpt doppresent, känns skönt att det är avklarat.
Funderade på att checka in på planet ikväll, men jag avvaktar väl någon dag till. :)
Nu är det näääära.

3 kommentarer:

  1. Ibland blir det mycket men på nåt vis reder man ut det bara man tar det lugnt..:)
    Härligt att resa bort en stund, skulle jag med behöva känner jag, och det ska jag ju..:)

    SvaraRadera
  2. Oj oj.. blir det ett utstressat vrak som ska visa oss sitt Barcelona :o)

    SvaraRadera
  3. Fick ni iväg varorna som ni skulle?
    Här har vi haft full fart hela dagen med och ta hand om ankommande varor, pust:-

    SvaraRadera