fredag 10 april 2009

Inte går det fort

Nää har inte börjat packa än. Tänkte börja stryka nu.
Men jag har gjort massor idag.
Fixade klart all bokföring och när jag äntligen var klar vid 16-tiden upptäckte jag att det var ett strålande skönt väder ute.
Men då var jag så hungrig att allting flimrade framför ögonen. Så jag åkte till Maxi o köpte färdig paj i delikatessen.
Så slank det ner mozarella och annat till frallorna som vi ska ha med i morgon på båten och så köpte jag dricka till kidsen.
Sen hem o åt.
Så ringde Jonatan o ville ha hämtning i Hörsne, bara o ge sig iväg igen, när vi åter var stan, ringde Johnnie o sa att vi hade fint främmande. Det var mommo som kommit.
Men hennes visiter är alltid blixtvisiter, så hon har åkte igen. :)

Nä dags att stryka kläder till barndopet.

Har ett annat dilemma, Vet inte vad jag ska ha för skor. Mina älskade vinterkängor, känns inte så lämpade i Barca...hmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar