lördag 25 april 2009

Gör annat också

Än att bara fundera på var jag ska stoppa mina sopor.
Idag har jag i den fina vädret gjort klart bokslutet, känns himla härligt att det är i hamn. Nu kan revisornerna gå igenom det i lugn o ro.

Ja och så tror jag, att jag ska vara bra i ryggen idag, det är ju lördag.. Men Linus sa att jag gick som en gammal tant. Och om man tänker efter var det en väldigt snäll kommentar, betyder ju, att han inte ser mig som en gammal tant i vanliga fall. :)
Herrejädrans, bara ryggen blir bra, är jag 27-år igen.

Det är ett underbart väder ute, så jag borde kanske sitta på terassen o sola istället. Men kidsen ska nog ha mat också. Var förbi Maxi o köpte en sallad till lunch förut. Och då möter man alltid en massa folk, så att gå in där, tar oftast längre tid än man tänkt sig.
Men är man sällskapssjuk någon dag, kan man alltid åka dit och låtsas-handla lite. :)

Man blir lite sugen på att planera lite blommor, nu när det är så fint. Man skulle nog köpt penséer, men säkerligen är de slut. Jag intalar mig det, så slipper jag ha dåligt samvete. Så jag kan avvakta. För att plantera något annat ute än, är nog ingen större idé, vissa mornar får man ännu skrapa is.

Och ni skåningar, det är ingen idé att ni försöker slå i mig något annat. NI får också skrapa is om morgonen, jag uppdaterar mig varje dag, när det ringer någon säljare söderifrån, och senast i Tisdags fick ni också skrapa. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar