måndag 6 april 2009

Måndag morgon

Hej o hå, nu är det bara 3,5 arbetsdag kvar.. :)
För här var man uppe o ottan, började jobba halv 6, så idag kan man kila iväg halv 2.
Så ska jag klippa mig kl 15,00, bestämde mig för att jobba in lunchen och bokade en tid till att plocka ögonbrynen också.
I bokningen skrev jag att det inte skulle kännas något, undrar hur hon ska fixa det, plågoanden. :)
Vilken härlig helg det har varit, det behövde vi- Värmen allrahelst.
Hemma hos oss är det folk överallt, känns det nästan som. Och igår fråga Jonatan om hans klasskompisar kunde käka hos oss, de skulle beställa mat och äta den hos oss. Men var ska då vi andra ta vägen, undrar jag? Vi är ju rätt många som bara ska gå upp i rök.
Nåja vi får se.

1 kommentar:

  1. Kan man plocka ögonbryen utan att det känns???
    Klart du ska köpa en ny MC! :)

    SvaraRadera