måndag 27 april 2009

Dags för

Ishockey igen. Ikväll möter Sverige Lettland, kl 20:00
Lagom o sjunka ner i soffan.

Jonatan vill klippa sig, konstig egentligen, han skulle spara till långt förut. Och när jag kom hem från Barcelona, så sov han över hos en kompis. Då kunde jag läsa på Facebook att han skulle snagga sig. Ja jag börjar bli luttrad, förra våren gjorde han det när han var med hockeygrabbarna i Gävle. Han hade ju berättat för mig innan, men jag trodde honom inte. :)

Nåja, han kom hem från kompisen med samma gamla rufs som innan, troligen hade de ingen apparat som orkade igenom kalufsen.
Nåja jag får väl kolla upp om det finns någon tid. Det är rätt bra nu när de flesta frisörerna har onlinebokning. Slipper man ringa o ordna med tid, utan man kan gå in o välja själv. Konstigt att de inte har haft det mycket tidigare?
Nä nu ska jag se om jag får spela någon låt på Guitar hero, Linus lirar för fullt, och en annan kan inte riktigt i samma tempo, men man kan verkligen snöa in ordenligt på GH.

1 kommentar:

  1. Onlinebokning hos frissan, det låter ju strålande! Lycka till med GH, du är snart lika kvick som Linus om du bara övar flitigt.

    SvaraRadera