fredag 24 april 2009

Äntligen

på väg åt rätt håll. Massagetanten ringde 15:30 och tack o lov var hon kvar hemma på öjn.
Åkte ner till henne, innan kidsen skulle spela fotboll. Och jädrans vad hon plågade mig, men jag vet, det brukar löna sig senare.
Och jag kunde åka med på fotbollen såg hockeygrabblaget 95:or vinna över fotbollstjejerna 94:or. Men det kunde faktiskt gått hur som helst. Men det var trevligt o komma ut i solen, och dessutom träffa lite annat folk. Vi försökte hojta ising några gånger. :)

Vi hann planera en massa till nästa helg, ute vid rinkside, ähum ursäkta plansidan. :)
Så hämtade vi pizza och nu har vi hamnat framför hockeyVm. Nu första matchen man ser, tycker jag reklamen är kul i pauserna, men det mattas väldigt snabbt av, men jag gillar Norrlands guld reklamen.
Har sett en 2,5 tim film idag, Austraila, den var riktigt bra. Igår när gubben skulle hyra filmer, så sa jag, ta vad som helst, de senaste gångerna jag hyrt film, har jag tagit skitfilmer, så det kan inte bli sämre i varje fall. :)

2 kommentarer:

  1. Skönt att vara på benen igen!
    Solen har verkligen skinit på många av oss idag. Helgen ska visst bli helt underbar!
    Australia kanske man skulle ta och hyra hem.

    SvaraRadera
  2. Härligt!! Australia var riktigt bra tyckte jag som sett den två ggr ;o).

    Nu har jag lockat maken till - hör och häpna - BARCA!!! Skulle vilja ha kontakt med den uthyrare som du använt dig av...pliiiiiiis :)

    puss

    SvaraRadera