torsdag 23 april 2009

Aj Aj

Ont i huvudet, så idag är jag hemma, inte hjälper då huvudvärkstabletter heller.
Det är så tråkigt för man kan inget göra då. Man blir uttråkad..
Ja och så värker ännu ryggen, så jag kan inte sitta, knappt ligga. Ja ni hör, det går utför med kärringen. :)
Dessutom har jag ignorerat mobilens samtal hela förmiddagen, får ta några huvudvärkstabletter igen o se om jag kan ringa tillbaka i eftermiddag.


Linus låg pall igår efter skolan också, med huvudvärk o ont i kroppen. Men han kom iväg till skolan idag, får se om han orkar hela dagen.

Det är rätt trist när man mår så där, för jag har jobbat på dagarna, sovit på lunchen och hela kvällarna, nu måndag, tisdag & onsdag.
Nä slut på gnällandet.

Det ska bli varmare nu till helgen, eller ja det har redan blivit varmare, vi har räfsning av vår Camping på lördag, får se om jag åker ut. Troligen inte, för jag tror inte jag får med mig någon av kidsen, och att åka själv är inte så kul. Visst det är jättetrevligt o träffa alla, som man knappt sett av på hela året. Men åka 12 mil själv.. Nja vi får se.


Jag håller på o läser/lyssnar på Kinesen, den som jag blev så rädd i början, att jag var tvungen o stänga av. :) Jag hade tydligen kommit igenom det värsta, (hoppas jag) för nu är den rätt human, ja och väldigt bra.


Jag har letat efter Helenas tips på Svarta sekunder med Karin Fossum, men jag har inte hittat den. Så jag har köpt två andra böcker.
Den ena har jag varit nära o köpt förut, det är Kunzelmann & Kunzelmann av Carl Johan Vallgren och den andra är Dömd till fängelse av Jeffrey Archer.

På Kunzelman är det författaren som läser, på den andra står det Magnus Roorsmann, ingen jag hört på förut. Ska bli intressant.

3 kommentarer:

  1. Jobbigt att må så där kass, men tänk vilken tur att det inte dök upp redan i Barcelona!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas huvudvärken och allt ger med sig snart!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas du mår bättre idag vännen. Jag sökte på boken men den är tydligen borttagen, konstigt för jag laddade hem den strax innan Barca. Kunde ju tänkt på att ladda över den på din dator när jag snodde en av dina...nåja, du lär nog hitta annat att läsa. puss

    SvaraRadera