fredag 24 april 2009

Snyft

Ja nu är det synd om mig *hulkar* J-vla f-b ryggj-vel.
Jag kan inte sitta, inte gå, inte ligga, inte inte inte..Gahh Och det värker så jag mår illa.
Ringde Lilla spa direkt nu på morgonen, inget svar. Hoppas hon inte har åkt till Göteborg, men risken är väldigt stor. Hur ska jag då klara mig ändå till måndag?? Jag behöver massage nu.

Och i natt när jag vände o vred mig, så kom jag på att förra gången jag började springa, blev det precis så här också, så var jag hos Lilla spa och hon tryckte, lite här o lite där. Sen var det borta. Så snälla ring nu. Jag bjuder på lunch. *blink* (kan nog masa mig in på maxi och köpa en sallad till henne)
Annars får jag klicka i tiden hon har ledig på måndagmorgon kl 8:00 Men hur tusan ska jag överleva helgen?
Jag blir så förbaskat uttråkad också. För vad ska man göra? Man kan inte ens sitta vid datorn, inte se film, ja kanske 1 film max, om man ser den stående, liggande, sittande om vart annat. :)Och min gubbe var o hyrde 3 stycken till mig. Så jag klarar nog helgen.
Okej nu har jag gnällt av mig för en liten stund. Hjälp mig hålla tummarna för att massören ringer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar