söndag 10 maj 2009

Undrar hur finalmatchen slöt?

Blev sittande vid datorn här ikväll, för att gå igenom diverse siffror. Helt plötsligt såg jag att klockan vara halv 11.
Finalmatchen i ishockey måste vara slutspelad för länge och jag har inte slängt ett getöga ens. Så kom jag på att gubben ringt hem och frågat om sonen var på FC Barcelonas match ikväll?
Ringde till sonen i Barca, och frågade om han var på matchen?
Vilken match sa han?
Barcas?
Nä och den är slut mamma!
Jaja ingen större koll där inte. :)

Idag la jag om taktik, ut o springa först, sen sätta mig med papprena, det var en bra taktik. För jag fick båda sakerna gjorda, suveränt.
Men så tittade jag ner för att se vilka kläder jag hade på mig nu ikväll, Och ja, såklart satt jag ännu i joggingbyxorna, de måste ha torkat fast på kroppen. Härligt!
In i duschen bara.
Nu är det bara kudden kvar, sönerna är lediga från skolan i morgon, så det vetekatten, när de går o lägger sig. De svarar snart, när jag föreslår tandborstning. Troligen sover jag före dem.
Det är då man börjar bli gammal va? Ja eller barnen börjar bli stora kanske. Ja så är det, absolut, för jag är ännu 27 år. Glömde det. :)

1 kommentar:

  1. Ja, alltså jag fattar inte hur du bara kan vara 27, och ha så stora barn? Men men jag såg dig allt i Barca, inte såg du ut som 27 då ibland. ha ha

    SvaraRadera