måndag 25 maj 2009

Jag får ingenting gjort

Vet inte vad det är med mig, men troligen orkar jag inte göra något klokt.
Eller kanske är det för jag har för många saker som jag tänker göra, och tiden räcker inte till.
Idag har jag dock efter jobbet, varit på möte och sedan dammsugit huset.
Ja var förbi o skulle köpa ett par skor, men tyvärr hittade jag inga. Skulle lämna en present till barnvakten, men hon var inte hemma. Så ni ser, jag försöker tydligen få saker gjorda. :)
Idag har det droppat in mail "båten gungar fortfarande" från alla som var med på resan, alla är otroligt nöjda o glada med resan. Och undrar när vi ska göra om den? Vem som står näst på tur att fylla år? :)
Jobbarkompisarna beklagade sig över arbetsbördan de hade i fredags, men jag låtsades som jag inte hörde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar