lördag 16 maj 2009

Slö Lördag

Det börjar med att man sover halva dagen, så jag är ännu i chock.

Igår när jag var ute o skogsmullade, så tog jag korta sträckan, sen när jag kom i mål, tyckte jag att jag hade ork kvar, så jag tog en vända till. Sen känner man sig otroligt nöjd med sig själv.
Men jag har ännu stora problem med rygg o nacke, för det har flyttat upp i nacken också, och man känner hur det drar hela vägen ner från nacke ner i låret. Det är otroligt trist.
Men det är nog så att jag får gå till ryggplågaren igen, jag skulle ha beställt tid direkt efter den första manglingen, då hade jag inte haft det här problemet nu.

Idag ja eller ikväll, har vi planerat Melodifestivalen med några kompisar, när jag messade de i torsdags och skrev Heja Norge, fick jag tillbaka: Njaä, men Greklands kille var rätt söt.
Ja men herregud, det är musiken som avgör, inte snyggheten. Undrar om jag ska tvinga dem att lyssna på melodifestivalen, radio kanske?
Men nä, hon lovade att rycka upp sig till ikväll, så vi kan nog kolla teven. :)

Idag tar vi nog en sväng till Campingen, vår husvagn står ännu i uppfarten, för den är obesiktad och vi får inte tid förrän den 11 juni.
Så klantigt av oss, men nu är det inte så mycket att göra åt.
Idag får vi åka o muta in vår plats, så ingen annan tar den. Får väl packa ner en liten fikakorg också. Ska packa ner kameran för jag är otroligt sugen på att ta kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar