onsdag 27 maj 2009

Jag är dålig

på att blogga
på att motionera
på att få tiden att räcka till

Just nu i varje fall. Men jag kan lova er, att jag är bra på så mycket annat. Eller jag försöker intala mig det. :)
Just nu är jag bra på att:
hjälpa andra med datorer.
göra av med pengar.
snacka i telefonen.

Synd jag kommer inte på många fler några punkter här. Men såklart jag vill inte skylta med dem alla. :)
Har inställningen varje dag att jag ska ut o springa, sen ringer någon och jag bokar lätt upp mig på annat. Kanske ska vända på saken och säga: ja efter jag har varit ute i skogen, då kan jag.osv

Kollar just nu Barcas match, tycker det har varit det stora samtalsämnet idag. Vem vinner?
Har pratat med stora sonen i Barca idag också, han kommer hem om 9 dagar. Det är ju otroligt skönt att få hem honom.
Efter en vecka så muttrar man över alla hans grejer som ligger överallt, och alla skåpluckor i köket som står öppna. Allting är på gott o ont. :)

Igår såg vi Linus konsert i skolan, han hade huvudrollen, det är rätt fantastiskt att han gått så mycket framåt under året, som en av lärarna sa. Man blir tårögd, när man ser honom.
Storebror som då var portförbjuden, sa att han aldrig skulle våga göra det. Han mutade till sig att få gå med på föreställningen, och han fick det, det trodde jag aldrig. :) Se de bryr sig om varandra ändå, trots att de är som hund o katt ibland. :)

1 kommentar:

  1. Även om de är som katt och hund ibland så glimmar det till och man ser hur mycket de bryr sig om varandra... det är härligt att se!
    Tror nog du är bra på mycket mer än det du skrev här, men som vanligt är det svårare att säga positiva saker om sig själv än negativa.

    SvaraRadera