söndag 3 maj 2009

Arbets-Söndag

Inte så rolig med facit i hand.
Sov till o börja med lite för länge, beror väl på att en son kom hem så sent, jag fick messa 5 ggr och tillslut ringa kl 4.00 Tusan så irriterad jag blir, han satt o spelade xbox med några kompisar, och de är otroligt duktiga på att vända på dygnet under helgerna.
Så när jag äntligen masade mig upp lite efter 10. 00 Då satt jag på radion på hög volym och öppnade alla sönernas dörrar, här skulle minsann inte sovas hela dagen.
Funderade på att ta en vända med grytlocken också, men jag orkade själv inte lyssna på eländet, så jag hoppa över den biten.
Men de kom upp ändå.

Jag åt lite frukost och satte på mig joggingkläderna, planerade en vända på kansliet sen ut i skogen. När jag då äntligen var klar kl 17.30 på kansliet, då var jag utsvulten. Blev hem o äta och se klart Sveriges match.
Nu laddar jag ner ett löneprogram som jag ska testa, är så trött på att räkna löner. Hoppas det funkar klokt, och att man slipper ordna så, varje månad.
I morgon börjar jag tidigt, har inte bestämt om jag ska börja halv 6 eller 6.00 Får välja lite själv i o med att jag arbeta i går morse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar