lördag 9 maj 2009

Barndop


Bilden symboliserar inte barndopet vi ska på idag kanske. Den är från Mexico, men jag tycker det är lite trist o se bloggen utan att man möts av en bild.
Hur som helst, jag har sagt åt barnen att det blir tvåtimmars pass i kyrkan denna gång också, så det är lika bra de laddar upp. De blir lika förskräckta varje gång jag säger det, tänk vad man kan avskräcka barn från att gå i kyrkan. Ge dem ett tvåtimmars dop bara. :)
Men idag är det ingen högmässa, så det går nog lite snabbare. Efteråt är det fika o tårta.
När jag kom upp i morse, möttes jag av en snarkande man på soffan, han slöt o jobba kl 8:00 i morse, så är han hemma idag, och jobbar dygn i morgon igen. Så några större planer har vi inte denna helg.
Jonatan har cyklat ner till Almedalen för att sola, Linus o jag ska in på stan o köpa vax
Men denna helg måste jag ut i springspåret. Jag har bara varit ute 1 gång denna vecka. Fy på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar