tisdag 12 maj 2009

Svårt att sova


Ytterligare en natt med sömnproblem. Fullmåneproblematiken borde ha gått över.
Ju fler nätter man har, desto mer stressad blir man.
Det ger nog med sig, men man är tung som en sill när man kliver upp. :)

Kanske är det min bok som är lite för bra. Jag lyssnar Dömd till fängelse av Jeffrey Archer.
Ibland tycker jag inte den är så bra, då är handlingen lite för banal, sen tar boken en annan vändning och jag gillar den igen.
De andra tjejerna är sugna på att göra vår resa till traditon, och det är inte utan att man surfar förbi Edinburg och Rom. Därav bilden. Jag har absolut inget emot att göra om det varje år. Men gubben vill säkert åka med någon gång också. Om jag drar ensam varje vår, då ligger jag inte så bra till.








1 kommentar:

  1. Haha.. ja Stuxa kan ju hänga med som "tupp", det lär ju behövas en sådan i hönsagårdar. Förslagen är många och jag hänger på vad som helst nästan, Dublin lockar.. New York är en gammal dröm, Venedig finns också. Hur ska vi kunna välja bland allt godis?????

    SvaraRadera