tisdag 27 oktober 2009

Bluppar


Börjar bli många inlägg om min bluppmätare.
Hittade en bild på den, så hädanefter vet ni vad jag snackar om. :)
Strecken till höger visar vilken intensitet jag har på mina rörelser, och strecken i mitten längs det orange strecket visar hur många bluppar jag har kvar.

För ovanlighetens skull kan jag skriva att jag ligger före! taada!

16.1 Har jag kvar och då har bara en dag gått.

I går gick jag från stan, (där vi var o åt lunch) tillbaka till jobbet, sen på kvällen var jag på ett pulsmedelpass, jag var dyngsur av svett efter. Känns som de har ökat tempot de två senaste gånger jag har missat, eller är det så att jag varit sjuk o därför ligger efter?

Jag försökte faktiskt hitta på en ursäkt till att slippa F&S men efter en snabb till i tevetablån, så lät träningen 10 ggr roligare.

2 kommentarer:

  1. Heja Maran, du är så himla duktig med din träning. Impad..

    SvaraRadera
  2. Ja det var väl ett himla tjatande men jag fattar vinken...du är såååå duktig gummelumman - bluppa på :)

    SvaraRadera