söndag 25 oktober 2009

En mil

Jaha då är man hemma efter att han knatat runt en mil, ändå så står det 6 bluppar kvar. :(
Nåja jag får väl hoppa runt i köket och göra lite rabarberkräm, jag försökte lägga ut en hint till stora sonen på FB att han skulle göra paj, och han hade chansen när jag knata runt halva city. Men tog han den? Nää!
Och tog A-laget chansen att vinna idag? Nää
Tog yngsta hockeysonen chansen att göra mål idag? JAAA!
Kul man blir alltid glad när han gör mål, han är ingen målkung precis, och alla gläds åt honom. Sen att de förlora med 4-11 är väl till att sk-ta i, de andra var ju äldre. :)
Har 15-åringen skött sig i helgen? JAA!
De vann igår och idag på bortaplan, och han gjorde första målet idag. Han var riktigt glad och nöjd med sin insats. Skönt.

Värre då med min bluppmätare. Man ska tydligen inte spara allt till helgen, men har man varit sjuk så har man.
F&S i torsdags, sen kvällspromenad hem från Bowlingen i Fredags och så först 3 km idag på middagen och en mil ikväll. Och ändå inte i mål. Städningen hemma igår, ger tyvärr inget utslag. :/

Ett annat problem är förutom då bluppmätare och rabarber är att min bok börjar ta slut, ja eller mina 4 senaste böcker jag köpte, jag är inne på nr 4 och den är snart slut. Den är rätt bra, och man försöker lyssna mest hela tiden, men det betyder att jag måste ragga nya böcker, för fy du hemska tanke om jag inte har någon som ligger o väntar.
Jag var ute o sökte lite planlöst på nätet igår, känns som man plöjt igenom det mesta. Men så kan väl inte vara fallet? Böcker kan väl inte ta slut? :)
Nåja jag får väl göra en vända till ikväll.
Dags för rabarberkräm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar