onsdag 21 oktober 2009

Sjögång


Känns konstigt, men i måndags fick jag gå hem från jobbet igen, jag är alldeles snurrig o yr.
Känns som hela Världen gungar. Måste ha något med förkylningen o göra, virus på balansnerven eller nåt.
Kände mig rätt hyfsad i morse, men nu när jag suttit uppe en stund, så blir det värre o värre igen.
Tusan jag måste ju gå iväg till läkare om jag inte blir bättre till i morgon. Det har jag ingen lust med.
Jag är fruktansvärt trött på att zappa mellan tevekanaler, trist trist trist.

2 kommentarer:

  1. Nu ser du till att komma iväg till doktorn, ta med nån som stöttar dig så du inte välter :-)
    Och zappa är nedbrytande värre...

    SvaraRadera
  2. En jobbarkompis till mig blev inlagd i veckan eftersom hon bara kräktes och inget fick behålla, så yrslig var hon. Virus på balansnerven.. Gå till doktorn, för om det är något annat måste du ju ta reda på det.

    SvaraRadera