fredag 23 oktober 2009

Bowling

Ikväll har vi bowlat med jobbet. Man har inte så stora förväntningar på sig själv, när det gäller bowling, men jag slog mina två herrar jag bowlade med i varje fall. Så jag känner mig rätt nöjd. C slog mig i första rundan, men sen hände något, jag laddade med lite chips (jag var jättehungring) och han dalade stort.
Nåja man får vara glad när man för en gång skull vinner.
Det var riktigt kul o Bowla, det var jättelänge sedan vi gjorde det. Och efteråt käka vi Nachos, grejen är att vi varje fredag käkar det i ishallen, för att vi inte hinner annat före match. :)
Men å andra sidan, då får man inte dricka vin till. :)
Efter gick Janne o jag hem, man behöver ha ner sin bluppmötare, och det var riktigt skönt att gå faktiskt. Men nu är jag så uppåt, att jag skulle kunna gå vidare på fest någonstans. Jag fråga stora sonen, och visst fick jag komma till dem, där de festar, men jag får väl stanna hemma vid småsönerna istället. Jag kollade in vid kompisen på hemvägen, men de var nog på vift, annars kunde man stannat till där.. :)

Min sjögång har minskat, det är skönt. Igår tänkte jag ringa till farbror doktorn, men så klarna vädret upp på eftermiddagen. :)

En annan tanke är att åka till Vallentuna på söndag, bortamatch där, och mina vänner har lovat o komma, så jag är bra sugen. Men i så fall måste jag städa hemmet i morgon. Klarar jag det, kan jag ge mig iväg. Men jag känner mig själv, jag brukar vara slö på lördagen och effektiv på söndagen. Lutar inte åt någon båtresa alltså.
Nåja det återstår ännu att se.
Jag är riktigt sugen på att se matchen på söndag när jag tänker efter, kanske ska jag dra utan kidsen, storebror är ju ändå hemma. Blir ju billigare så.

I vårt hem har vi två lånade spel, just nu går Ps 3 och så har vi lånat xbox3000 och för egen del har vi wii, sen står ett pingisbord mitt på golvet. Är det sportlov eller höstlov?
Dygnsrytmen har jag fått ner till 01:00 - 12:00 liiite bättre mot början av veckan kan jag säga. Men jag är inte glad åt det, idag väckte jag två stycken när jag kom hem på lunchen...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar