torsdag 29 januari 2009

Njuter av morgonfikan

Och det tysta huset, på morgonen räknar man skor. Ja barnen har blivit så stora.. jaja några av dem i varje fall.

Jag summerar för mig själv, en stor son saknas, rummet är tomt, verkar ha gått vidare ut på krogen igår och sen?? Jag vill nog inte veta.

En son har tjejbesök, ser ett par extra skor (liten storlek) i hallen.De andra två snusar så gott i sina sängar, tack o lov inga extra skor som besökt dem. :)

Men jag visste att Jonatan skulle få besök av tjejen, städa rummet och duschade, och när jag frågade skulle han ingenstans. Så det behöver man inte vara vetenskapsman för att lista ut.

Däremot somnade han på soffan efter all fejning, och jag misstänker att han hade feber, han sov till kl 21 innan vi fick upp honom o äta kvällsmat. Men då hade redan någon ätit upp hans plankstek. Så han fick nöja sig med makaroner o korv, stackarn. Han frågade faktiskt hur det kunde vara att någon ätit upp hans mat, men tog det med ro.

Idag är det snö ute och det är så ljust o fint, kan ana solen också. Helt vindstilla.

Tyvärr har jag en massa att göra grejer och känner mig stressad som fn.

Jag har köpt ny mobil, min iphone är trasig och alldeles för dyr att laga, men jag var o klämde lite på en iphone ändå, och kände, nä köpa en precis likadan för drygt 5000 känns inte alls bra.Så tipsade stora sonen mig om HTC´s nya, HD, har kollat massor på den och det känns som den åtminstone är lika bra som iphone. Kanske till o med snäppet bättre, ska bli intressant o se när den landar i brevlådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar