måndag 26 januari 2009

Attans att jag inte satsa min tusenlapp

Tänkte sätta 1000kr på motståndarna så jag skulle få något att glädjas åt. Men riktigt så modig var jag inte.

Med facit i hand, hade jag fått god utdelning. :) Nä oddsen var nog inte så höga, men jag hade fått en extraslant.Vi åkte på torsk, kan man lugnt säga. Men ska jag vara ärlig tycker jag inte vi behöver skämmas för det.

Igår fixade jag bara en massa pappersarbete, från 12-21 höll jag på, sicken trevlig söndag. Innan dess var jag i hallen och kollade när Adam spelade match, det gick bra. De vann.

Jag har precis varit o hämtat stora sonen vid flyget, han var glad att vara hemma. Fast han har sagt att han ska jobba hela veckan. Måste tydligen finansera flygbiljetten.

Gubben är i Gävle och jag har nog bokat upp mig lite för mycket dessa två dagar, tur att sonen är hemma, med andra ord, jag tror han får fixa maten i morgon kväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar