måndag 19 januari 2009

Vad man inte kan klara sig utan?

Diskussionen har varit uppe.

Vad som kommit upp var: Tekanna, Bakmaskin och Vattenkokare. Jag kan säga att jag skulle kunna leva utan dessa tre saker i rätt länge faktiskt. Och har gjort föresten, för jag äger ännu inget av det.

Men vad skulle jag inte klara mig utan då? Datorn ja, och mobilen såklart. Sen då? Ja jag är en rätt bekväm person av mig, så det fick väl bli tvättmaskin o diskmaskin.

Det är materiella ting det, mina barn skulle jag faktiskt kunna klara mig rätt bra utan just nu. Kan bli galen på dem när de lever runt. Förhoppningsvis har det gått över om en timme. :)

Tog mig i kragen och ringde o beställde soltid, och fick tid om tio minuter, dags o dra alltså, ska fundera på vad jag mer inte kan klara mig utan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar