torsdag 1 januari 2009

Nyårsparty som heter duga















Ja igår var vi på nyårsparty, det var riktigt kul. Stapplade hem fram emot halv 4 med trötta dansfötter, men det var det värt.
Jobba på morgonen, både på mitt avlönade och oavlönade, fram till halv 12 sen åkte jag hem o åt lunch. Så var det dags för middagsluren, innan jag åkte iväg o solade.

Fram emot kl 18 var det dags för middag hos våra vänner. Vi åt toast skagen till förätt och oxfile o hasselbackspotatis till varmrätt, Till efterrätt var det varm frukt med vit choklad på och glass till. Otrolgt gott allting.
Jag kände hur min röst blev högre o högre under kvällen och hur taskig min engelska var, det är lite märklig känsla, när man kan se sig själv lite utifrån.


Tobias höll oss verkligen igång igår, han dansade o dansade, fick med alla andra också. Så det var jättekul.Jag blev utbytt också, mot ett hus på Kneippbyn och en bil. Så tydligen har man ännu någon värde på marknaden.
Eller ja, kanske ändå inte? beror på hur man ser det, penningvärdet var kanske inte så högt :)
Men jag borde vaknat upp idag med en 20 år yngre man vid min sida. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar