onsdag 28 januari 2009

Somna på soffan

Och alldeles för länge, mer än en halvtimme, och så är allt kört, man är skitslö.

Så nu får jag inte ett dugg gjort, har inte heller knäppt på teven, verkar inte vara något att se på.Vad skönt att det bara är onsdag föresten, märkligt så brukar aldrig jag tänka, brukar längta till helgen, och bara ha det i sikte. Men just nu tycker jag det är skönt att det är onsdag, för då kan jag sumpa den här kvällen, vara lite slapp och softa. Det finns ju ännu en vardagkväll att hugga in på. :)

På fredag är det ingen match, skitlänge sen vi var lediga en fredag, jag undrar om vi inte ska göra plankstek då, ja det måste jag trigga upp familjen på. Sist vi gjorde det, de var jättegoda.

Sen på lördagen ska vi ut o äta. Alla ledare osv Kan bli trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar