söndag 18 januari 2009

Tungt men ändå inte?

Saker o ting börjar kännas bättre, fast det är ännu rätt tungt.

Vilken vinnarhelg det har varit, Mina söner har vunnit sina matcher och A-laget vann både i fredags hemma och idag borta. Det är helt otroligt, vad händer? :)Hur som helst skitkul är det.

Det känns motigt att det är måndag i morgon igen, har ingen riktigt arbetsgajst. Det blir o bita ihop. Om jag gick o la mig nu, kanske det var lite lättare att gå upp i morgon. Tur att jag inte börjar halv 6 i varje fall.

Jag måste försöka hitta något o se framemot, så jag får focus på nåt annat.

Idag har jag varit uppe sen 7, jobbade ideelt mellan 9:00 till 15:00 med uppehåll för en match, men vid 3-tiden såg jag stjärnor nästa, skakade av hunger, det är konstigt att man inte lärt sig o äta i tid ännu, vid denna ålder. :)

Ser på 3:an just nu, en film om WTC, de visar från ett av de kapade planen, jag ska absolut inte se sånt, nästa gång jag flyger kommer jag att oroa mig för kapare o allt möjligt skit. Som om jag inte har nog att oroa mig över när jag flyger?


Jag brukar också se dessa flygplansprogram som de visade på Discovery förut, "Vad gick fel". Inte så smart av mig, ändå kan jag inte låta bli o titta. Verkar som jag vill lära mig så mycket, så jag inte ska oroa mig, men det blir bara tvärt om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar