söndag 25 januari 2009

Frucka sen iväg

I fredags vann vi i hockeyn igen. Det var väl inte den mest roliga match jag sett, men den blev spännande, när vi släppte fram motståndarna i målprotokollet.
Men vi klarade det. Lika otroligt varje gång.
Men idag blir det pisk, funderar på att sätta en tusing på motståndarna så jag får något o glädjas åt. :)

Vi slog dem på hemmaplan, men jag tror vi får det svårt att slå de borta.

Ska snart iväg o se Adam spela, de vann igår, han gjorde en riktigt fin passning till 3-0 målet. Jättekul för Adam.

Igår skulle vi varit på galan, men jag fick sån huvudvärk, och gubben skulle ju med båten nu på morgonen, så han var tacksam att slippa.


Problemet var att vi åt för sent, kl 15 kom jag på att jag skulle jobba i hallen, och då hade jag bara ätit frukost, och när vi sen kom hem vid halv 7 för att äta, var det redan försent. Då hade jag världens skallebank.

Jag har boktorka igen, måste hitta något nytt att lyssna på. Just nu läser jag "Munken som sålde sin Ferarri" den är väl sisådär, mycket upprepningar på nåt sett och väldigt självklara saker, så jag somnar rätt fort, ja det är ju bra, för då räcker boken länge, men det känns nästan som jag kan starta den varsom, för den mal på i samma hela tiden.

Min stora son kommer hem från Spanien idag, ja eller han flyger därifrån idag, de hade mycket blåst där igår, då satt han på en buss, på väg till Madrid för att spela match, och bad mig kolla att flygen verkligen går. Jag har kollat och det såg ok ut. Han landar i Sverige kl 19 ikväll, så han får övernatta i Sthlm.Han är hemma en vecka. Kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar