torsdag 22 januari 2009

Det tog stopp

Det tog bara stopp, sitter o plockar med pennan och får inget gjort.

Hände tre märkliga saker efter lunch.Först blev jag irriterad över att vissa personer emailar halvfärdiga saker till mig. Är det jag jag som ska göra det klart då?


Sen får jag ett annat märkligt email, någon har fått skäll för något jag sa igår, till en helt annan person. Jag blir lite full i skratt, för mitt uttalande har gått fort iväg från den ena till den andra. Alltså det är inget som gör mig något ifall de andra pratar sinsemellan om vad jag sa. Men jag blev bara så snopen.Som om jag sitter i någon skyddad verkstad. *ruskar på huvudet, åt mig själv* :)

Den tredje saken som hände, har jag inte lust att nämna ens, men den fastnar hos mig, jag försöker och lägga över beslutet på någon annan, utan att då prata med någon, bara skicka iväg ett sms. Då ser jag att min smsrapport visar, allmänt fel. Är det någon som skickar signaler till mig ovanifrån? Säger åt mig att ta tag i det, lyft luren kärring och gör nåt åt det!

Kollar min smsrapport igen, Attans det står ännu allmänt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar