lördag 10 januari 2009

Onödigt o vakna så här tidigt

Min mobil bara ringde o ringde i morse, och inte förstod jag varför. Sen slog det mig, Jonatan ska ju upp och det är tyst i huset.


Skramlade upp ur sängen, 5 min innan han skulle vara vid ishallen för samling. Upp med honom, bredde mackor som han kunde käka på båten. Sen cyklade han hemifrån på sin samlingstid. Förhoppningsvis cyklade han dit på 5 min. Så de kanske inte märker att han är sen ens?Men det var nog att tro för mycket. :)

Det var en tuff match i hallen igår. Serieledarna besökte vår stad, och hallen var full av folk, efter att han gått på knäna i första perioden efter en 5+2 min utvisning och ytterligare en 5 minuter, som vi klarade med att *bara* släppa in ett mål.

Så tog vi revanch i andra perioden och gjorde 3 snabba mål. Vi vann matchen med 4-3 och jublet var enormt.Tänk vad ishockey kan vara kul ändå. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar