tisdag 5 januari 2010

Vad göra?

Har vankat runt lite o funderat på vad jag ska sätta händerna i.
Det finns massor av papper att ta hand om, men idag på självaste trettondagsafton, tänkte jag faktiskt inte jobba.
Jag har slitit hårt på jobbet dessutom, så lite ledigt skadar inte.
Men då blir man rastlös istället, när Jonatan sen ringde o ville ha hämtning, så hoppade jag glatt in i bilen, passade på att se lite på träningen, två nya spelare fanns att titta på. Och trevligt samtal med några andra fick jag också. Det gäller att det är rätt folk på plats. :)
Nu funderar jag på att rädda Marios prinsessa på wii eller leta upp en film på teven.

Idag kollade vi när vi kunde åka till Mora, det ser tajt ut, varenda helg i januari var uppbokad. Men man får se det positivt, kan passa på att ta ledigt några dagar och åka en måndag tisdag istället. För lite ledigt ska jag unna mig i Januari, jag känner mig helt slutkörd efter helgerna...

2 kommentarer:

  1. Samma här, jag känner mig helt slut. Jobb jobb och jobb. Vintern som ska vara en lugn period. Pust!!!! Vart bär det hän till våren, då????
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, man blir det. Utpumpad alltså. Ikväll har vi jobbat en man kort, så har det varit hela nyårshelgen, värst var själva nyårsdagen när vi skulle varit åtta på morgonen och bara var fem pers. Fy fanken vad vi fick slita.

    Algarve och Split lät lockande tycker jag (allihop egentligen, men måste man välja något så..) Vad tycker övriga då tro??

    SvaraRadera