söndag 10 januari 2010

Fattig på ord

Eller jag tycker jag har inget att skriva. Dessutom dyker det upp en massa måsten när man slår på datorn, ja då är det lika bra att låta den stå. :)
Igår tillbringade vi flera timmar i ishallen, sen åkte vi hem och räddade SuperMario på Wii, innan vi satte igång med maten.
Vi har käkat gott i dagarna två, lite tack vare att vi blev lurade på trettondagsaftonsmiddagen. (träningar snodde tiden)

Reseplanerna svänger fram o tillbaka, familjen och en annan familj tycker vi ska åka iväg allihop. Jag funderar på om vi har råd. Jag tycker om vi ska åka hela familjen så är 1 vecka för lite, kostar massor och man hinner inte fram förrän man ska hem igen. Kanske 10 dagar då? Får räkna lite till på det där.
Jag har för mig att samma diskussion var uppe i fjol. Så troligen blir det inget av.
Ha en skön söndag!

1 kommentar:

  1. Hoppas du själv får en skön söndag, Maran!
    Reseplaner, ja tänk den som fick ägna sig åt det! Guuud vad jag tycker det är surt, min granne drar om nån vecka till Singapore och Vietnam, ett par var i Thailand innan jul, en annan familj åker på fredag. Jag vill också!!!!
    Puss!

    SvaraRadera