lördag 30 januari 2010

Osynlig


Ja man har inte uppdaterat alltför ofta.
Förra helgen innan all snö kom, var jag o tog några bilder, en av dem är den här.
Sen dess har man mest bara skottat, grannens bil syns inte längre under snötäcket. :)
Igår var det match, en riktigt rolig sådan, för vi vann ju. Men min puls var uppe i 180.
Jag slängde mig hem o hämta diverse grejer och Linus som var ute för första gången på drygt 3 veckor.
Under tiden ringde de från Sekretariatet, vi fick inte igång matchen över internet. Strul strul, jag fick inte se första perioden, för det tog hela den, innan vi var igång.
När jag äntligen kom runt hallen och skulle sätta mig o se 2 perioden, var Linus borta. Han hade gått hem, han orkade inte mer. Och så är det ju, har man legat så länge som han har, då får man ta det i små steg.
Idag är det bara Linus o jag hemma, gubben jobbar och de andra boysen åkte med båten i morse. Gubben säger att han inte kommer hem imorgon, utan sticker med båten han också..
Så Limpan o jag kan göra vad vi vill, äta vad vi vill. Vi kan städa vi kan tvätta, eller bara sitta i soffan o spela Wii. :)
Jag har precis skickat iväg räkningarna, och jag blev inte på dåligt humör. Det brukar man annars bli. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar