torsdag 11 juni 2009

Va é båten då?


Trodde båten skulle komma in 23:20, snart dax att åka ner tänkte jag, kollade lite snabbt på DGs sida, jo tjohej, den kommer 00:2o. Jag blev genast lite tröttare...

Sonen kommer hem med sitt stora lass från Barcelona, tyvärr har han ingen telefon, så vi kan inte få kontakt.


I morgon ska jag käka krita till frukost, Jane har lovat att jag ska hänga med till RG och snacka om Nattvandring, om jag har tappat rösten, så får hon snacka själv höhö..

Massera Joe Labero går bra att tacka nej till, men att vara med i Radion, det går minsann bra det. Alltså det här med Radion är inte min grej, nr 1 så pratar jag fort, och nr 2 så slarvar jag med orden för att jag pratar så fort. Och inte är jag en person som gillar o snacka, det finns så många andra som är bra på det. Låt dem göra det!

Nr 3, så har jag tagit ledig för jag ska på skolavslutning, så min sovmorgon ryker.

Jaja hoppas de spelar in det, så de får en chans att klippa lite..


Men visst ämnet är väldigt bra, vi har hela tiden sagt att vi ska nattvandra, och när sedan en idrottsklubb saknade föräldrar i sitt team, så sa vi att vi kan hänga på där. Vi ska ju ändå ut. Och det är därför vi är inbjudna till radion, samtidigt är det en kille som inte tycker det finns något att göra för ungdomarna på skolavslutningen, så han arrangerar en konsert i almedalen och han ska också vara med och snacka också.

När de hade ringt till min systerson, sa han att det inte var något problem med ungdomarna på kvällen, varför inte det? undrade reportern, för att vi är på stan, och skickar hem alla..

Jag har försökt pumpa mina söner på vad de ska göra, men det är väldigt luddiga svar man får, vet inte, träna, se NHL.. hmmm ja jag tror inte det är hela sanningen.-

Nåja föräldrarna är på stan, så det är väl party hemma i huset. :)

1 kommentar:

  1. Jag beundrar er som går ut och nattvandrar! Heder, bock och bug! Just nu har vi en period när vi personligen inte behöver oroa oss för vad något av barnen gör en sådan här kväll. Amelie och några tjejer till ska sova på bästa kompisens balkong, under hennes ömma moders vakande öga i natt.

    SvaraRadera