tisdag 16 juni 2009

Tröttare än ungdomarna

Jaa i varje fall på kvällarna, ett helsike o få in dem innan man ska gå o lägga sig själv. :)
Ikväll var huset fullt av grabbar och så deras flickvänner. Riktigt kul när det blir fler. Tjejerna är kul också, men jag måste erkänna att Johnnie är riktigt duktig på att snacka med dem. Bättre än en annan, men det är kanske lättare som storebror.. Eller ja, jag vill nog gärna tro det. :)

De börjar bli stora grynen.

På jobbet är det massor, midsommarveckan, bara ordet uttalar stress stress panik panik.
Hemma river vi altanen, ska lägga nytt golv, dessutom ska vi åka till husvagnen på torsdag och där behöver vi planera lite inför också, då vi inte bott i den ännu och det inte finns annat än täcken där.
Fast jag ska in o jobba midsommarafton, så jag kan hämta jackan jag glömde eller saltet. :)

Snart är det bara 1 vecka kvar att jobba och ihhh hemska tanke, 1 vecka kvar till första turisterna kommer, jag tror absolut jag inte har något att bära ut, men i vanlig ordning är det massor, och det största problemet i år, är att garaget är fullt, så var tusan ska jag ställa allt?
Nåja den paniken tar jag nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Mig icke fatta att du orka! jag tror att jag hade stupat där någonstans vid altanbygget. Du får slänga dig på din solstol nere på Herta och bara soooova sedan!

    SvaraRadera