söndag 28 juni 2009

Morgon istället för kväll

Ovanligt med ett morgoninlägg istället för som vanligt på kvällen.
Hela huset sover ännu, fast vi kom hem rätt tidigt från Poolpartyt.
Jag är rätt pigg och funderar på vad jag ska hugga in på, har rätt många grejer på gång. Men försöker hela tiden hitta på annat för att jag ska slippa starta dessa projekt. :)

Idag har vi bestämt att vi ska gå ner till våra vänner och slänga oss vid deras pool. Det är ruggigt varmt ute och vi är inte vana o bo i stan när det är så varmt i huset. Då brukar vi vara stationerade på Campingen.
Men nu är det sista veckan i stan, och huset ska städas ur. Det brukar ske i tre steg, först städar man där grejerna ska stå, sen plockar man bort allt man inte vill ska vara kvar, sen städar man.
Jag ska försöka att inte hålla på med det hela veckan, utan max offra två dar på det. Men förmodligen blir det kvällar, för det är för varmt på dagarna, och då kan man lika bra göra nåt annat.

Ledinplanerna tuffar på, vi blir nog några stycken, ska bli riktigt skoj.

En av sönerna har varit hos en kompis på landet, de är 8 stycken som Lan'at, jag messade med sonen igår och frågade om de bara suttit inne, men nä, de hade varit ute o rott och sen skulle de till Åminne o bada, så förmodlingen har de fått lite färg på sina kroppar också. :)

Nä nu ska jag fixa några bilder på en hemsida och sen beställa klipptid, fast eg så klippte jag mig lite själv igår, kanske ska ta en bit till idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar