måndag 22 juni 2009

Update

Limpan har sytt tre stygn i lillfingret, ja förra måndagen idag
plocka vi ur dem.
Alldeles nyss blev stora sonen klar för vårt A-lag här hemma. Kan
bli extra kul o se matcherna i år. Slut på Barca-livet, alltså.
Terassen är klar. Härligt, den blev så fin. Jag har äntligen fått
tillstånd av gubben o måla bordet, ska måla i teakbets eller nåt
sånt.
Drack en riktigt god skumpa på midsommarafton, tyvärr har jag redan
glömt namnet trots att jag försökte memorera. :(
I morse börja jag jobba fem, nu är det nedräkning till semestern 4
dar kvar.
Ledin på Öland? Kan det va nåt, skulle vara fräckt kul.

3 kommentarer:

  1. Aw, no more Barca låter tragiskt...Ledin på Öland låter himla skoj, det måste jag kolla upp ;o). Jag har åtta arbetsdagar kvar...segt tycker jag att det är på slutet. Puss

    SvaraRadera
  2. Det måste kännas gott att vara klara! Ledin, när? Undra sa flundra om det kan va nåt?

    SvaraRadera