tisdag 2 juni 2009

Torka

Ja, här är det absolut torka, man kan undra vad jag håller på med.
Vad gör jag då? Ja det är massor o göra på jobbet, så man får inte en tanke fri.
Vi brukar inte ha så stressigt redan i Maj ehh.. juni menar jag. :)

Alla i familjen är rätt slitna, Jonatan somna på soffan och han slog efter mig när jag försökte väcka honom. Till slut slumra jag själv till själv på soffan,(inte av snytingarna dock) vakna av att det ringde på dörren.
Där stod en fikasugen vän. Han var väl besviken över att gubben inte var hemma, men fick hålla tillgodo med mig. :)
Gubben är ute o äter med jobbet, bilen står kvar hemma, konstigt. :)

Fick mail förut, det stod: jag älskar dig. Helt vänskapligt mail, men det värmer så. Sånt man borde ha på badrumsspegeln och läsa innan man kilar iväg till jobbet.
Har föresten fått flera trevliga mail ikväll, grejen är att man måste skriva själv, för att få trevliga tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar