onsdag 17 juni 2009

Tack Tomas

Du är en klippa, äntligen ett nytt album. Som han har hjälpt oss att snickra ikväll..
Ljuvligt att höra hans röst med nya sånger.

Nu är jag sliten, när jag kom hem, så laga jag först mat, sen har jag skruvat bräder, det blir riktigt bra. Men jag är otroligt stressad. Jobbet är jädrigt körigt just nu, men nu är det bara en dag kvar. Håll ut!! säger Ledin
Okej jag ska försöka.
Nu ska jag ramla in i duschen. Börjar jobba 6 i morgon.

På tal om midsommar, så är Kärran på hugget, kul! Kom nu ihåg att du lovade fixa tårtbotten.. :)
Jag står får gubbarna, såg att jag/vi sålt drygt 4 tusen liter till i morgon plus de ekologiska, så jag ska skynda mig o ställa undan.

2 kommentarer:

  1. Då är du redan i full gång och jag har nyss klivit ur bingen - jämfört med dig har jag sovmorgon idag ju ;o). Ha en riktigt skön midsommar - KRAM

    SvaraRadera
  2. Glöm inte att andas :o)
    Ha en riktigt härlig midsommar!

    SvaraRadera