fredag 18 juni 2010

Strandat


I morse var det upp vid 5 o duscha och sen iväg till jobbet. Snabblunch och så blev det bara 45 min övertid. Ändå var jag rätt pigg och plockade fram dammsugaren direkt när jag kom hem. Det är nu eller aldrig tänkte jag. :)

Men nu efter maten tog orken slut.


I morgon så har vi inkilning med sommarpersonalen. Gubben jobbar, men han var snabb att kommentera när jag tvekade. Såå varför ska du vika ner dig nu, du som körde en tvådagars förra helgen? Ja okej, men så var jag trött på söndagen också, visste inte om jag skulle ligga på höger eller vänster sida o sova. Det var bara när jag bytte sida, som jag var vaken.. :)


På söndag har gubben bestämt att vi ska köra ut lite saker till husvagnen. så det är nog till att jag tar det lite lugnare denna helg.
Men det är ljuvligt med fredag.

1 kommentar:

  1. Hej! Råkade surfa in här... På tal om dammsugning så pratade vi om det på jobbet igår. Min kollega berättade att hon alltid får (för sig själv gissar jag?) dricka ett glas vin när hon dammsuger... Det lät som att det liksom inte blev dammsuget annars... Har inte provat denna metod, men alla sätt utom de dåliga, eller?

    SvaraRadera