torsdag 17 juni 2010

Boka båten

Kom på att jag skulle kanske kolla hur det såg ut i slutet av Juli på båtavgångarna.
Kryssade i och svor i vanlig ordning över DG´s skitsida. Okej jag vet, den går framåt, men jädrut sakta..

När jag kryssat i alla val, kom jag till en sidan med en massa röda kryss.
Men hallå Maran hur tänker du? Tror du att du kan planera så här sent? 1 ½ månad innan du ska av den här ön? :)
Tyvärr vet jag inte exakt tid, när vi ska vara uppe. 1 augusti, ja men hur dags måste vi vara där? Måste vi åka den 31 juli eller föresten Nej visst ja, åka upp samma dag, fanns inte ens som alternativ.

Okej vi får välja dessa alternativ vi har (nattbåt) 01:00 eller 03,00.

När jag lagom skrivit i alla 5 förnamn, efternamn,personummer inkl bindestreck emellan (annars godkänds det inte) Då kommer jag på att vi skulle ju ha med en släpkärra.
Klickar då tillbaka och klickar i släpkärran, då gick priset upp 500kr också.
Och sen fram igen till rutan med alla namn, då är namnen borta bara att börja fylla i igen. :(
Jag skulle såklart godkänt o gått in o gjort en ombokning.
Nu har jag fått gnälla av mig. :)

1 kommentar:

  1. Sicket skitsystem. Tur du fick till en bokning till slut i alla fall! Grattis till nya routern förresten, jag hoppas du får vara kvar på linjen nu :o)

    SvaraRadera