lördag 19 juni 2010

Inkilning idag


Ska ner i de här trakterna idag på inkilning med sommarpersonalen. Bilden påminner mig att jag ska ta med kameran, allt är så mycket grönare där nu. :)
Bestämde mig i morse att jag ska ta bilen ner, så jag inte får något infall att gå på krogen efteråt. Börjar lära mig hur lättpåverkad jag är i det läget. :)
Tänkte ta med några alkoholfria cider och brassestolen. Sen efter att vi varit ute o ätit, ska jag åka hem i vettig tid, göra lite nytta inför söndagen, när vi ska iväg ut med grejer till husvagnen.
Nästa helg när det är midsommar, så brukar bilen vara full med grejer ändå. För att inte tala om helgen därefter, när vi flyttar ut. Då går två bilar på knäna. Cyklar, kläder, mat och grejer till vansinne. :)
Nu ska jag göra något så kul som att betala in räkningar. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar