måndag 12 april 2010

Varm i hjärtat

Ni kan kalla mig knäpp, för med säkert är jag det. :)
I natt satt jag uppe till 01 och såg klart golfen. Brydde mig faktiskt inte om att jag skulle jobba idag. Jag var bara tvungen o se.
Och Phil Mickelson vann, så underbart härligt, jag blir så glad varje gång jag tänker på det.
Och idag på jobbet har jag tänkt tillbaka på golftävlingen och blivit alldeles varm i hjärtat. :)
Hans fru har fått bröstcancer och behandlas för det och hans mamma fick samma dom någon månad senare.
Tänk att ha haft ett sådant tufft år och sedan kunna gå ut o vinna Masters.
När han kramade om sin fru efteråt, ja då fick man torka bort tårarna. Och det var nog många med mig.


2 kommentarer:

  1. Tja, du är ganska knäpp men det är därför jag gillar dig så! pöss

    SvaraRadera
  2. Ja, du är lite tokig du som sitter och ser på GOLF hela nätterna. Jag hade somnat efter fem minuter ;o) Men vackert där med frun, det håller jag med dig om.

    SvaraRadera