onsdag 7 april 2010

Igår låg man flat

i soffan och orka knappt ta mig ur för att gå o lägga mig.
Kanske för att jag började jobba 5:30 och fick jobba över 2 timmar?
Idag har jag varit rask och effektiv, ligger i vanlig ordning efter med massor på jobbet. Dessutom var en arbetskamrat ledig och en annan sjuk. Vi var lite på lut att ringa in den lediga, men men. Ovanpå det så var det inventering...
Men det gick, på något konstigt sätt. Okej, det ligger några små staplar kvar, men alla måsten Onsdag är klara.
Efter jobbet, var jag på mitt ideélla jobb, hem kl 6 o äta, för att sedan ta en promenad.
Man känner sig så nöjd med sig själv, efter en sån här dag.

Vi diskuterar värmen på Mallis, jag sa till min man att det har gått upp 1 grad varje vecka. Ligger på 18 grader nu, fortsätter det så, borde det vara 22 grader när vi kommer, som en Svensk sommar. Jag tror inte det blir 22 kanske 20 om vi har tur. Men 20 grader funkar att sola i, ja om det finns sol såklart. :) Hur som helst ska det bli riktigt skönt att komma iväg, och i morgon startar nedräkningen. Grabbarna o maken har redan börjat. :)

1 kommentar:

  1. Skönt när alla måsten är klara. Vi var till Mallis för några år sedan i mitten på maj och då var det runt 23-24 grader så jag tror nog ni kommer få ganska lagom temperatur när ni åker!

    SvaraRadera