lördag 10 april 2010

Bokning o Planering


Det är roligt att resa, att få planera innan och fundera lite hit o dit.
Igår bokade jag en hyrbil. Tänkte vi skulle hyra de 3 sista dagarna, då kan vi lämna den på flygplatsen och sparar då taxi resan dit.
Lagom då har man tröttnat lite på stranden och vill gärna testa andra. Och se lite annat.
Så hörde jag något om en fotbollsmatch som spelades då också, kan vara bra att ha bil om man vill åka o se den. :)
Vi planerade rätt mycket på jobbet igår också, på kontoret ska vi vara lediga nu varsin vecka på våren, då går 1 månad åt rätt fort. Någon ville ha mer någon mindre. Dags att köra in sommarpersonalen alltså.
Först hade jag inte tagit ledigt när vi kom hem, utan planerade att komma hem isäng vid 1 tiden på natten och sen upp o jobba kl 7:00. Jag har ändrat mig där, ska vara hemma o packa upp. Om det sen blir så mycket uppackning det får vi se. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar