söndag 18 april 2010

Slött


Jupp, så äre. Just nu är man slö o slapp. Gubben halvligger i soffan o löser suduko och jag i andra änden av soffan med datorn i knäet.
Skulle väl kanske gjort nån nytta, men det verkar inte bli så med mig.
Jag har varit ute o rört på mig, gick en prommis förut. Sen började jag surfa lite på Mallorca, och där blev jag fast.
Har läst mycket om det Isländska askmolnet dessutom och vad händer med folk o deras resor. Flygbolagen gör på lite olika sätt, har jag märkt.
Rallyt igår blev en enda lång väntan, och en besvikelse faktiskt. Vi blev bortskämda på fredagskvällen då bilarna kom i ett. Nu fick vi vänta i en timme innan det riktigt kom igång, men även då var det lite segt. Så vi cyklade hem frusna och grillade lite korv. För inte hade de andra som stod brevid oss i skogen(med grill o allt) tillräckligt med korv, så det räckte till andra med sig inte. :)
På kvällen var vi hos vänner o åt mat. Sangria o grillat, riktigt mumsigt, och trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar